Juf Romy


« Stage | Home | Tosti »

Vakantie-update

Poe hé! En toen duurde het opeens eeuwen voordat er weer een nieuw blogje kwam. Ik denk dat het bloggen alleen over mijn stage en school me niet erg lang kan boeien. Soms dacht ik wel eens: ik heb meer dingen te vertellen dan alleen stage of school, maar het past niet helemaal binnen mijn blog. Ik ben me dus ook aan het bedenken hoe ik het toch kan combineren, zonder mensen lastig te vallen die echt niet geïnteresseerd zijn in ‘de andere’ dingen. Ik zou me namelijk graag bezighouden met bijvoorbeeld nagellak, of dingen die ik tegenkom op internet en zulk soort dingen in een blog hier te plaatsen. Toch moet hier nu wel een PABO-update komen.

Om te beginnen: ik heb mijn stage RV afgesloten. Gelukkig maar. Ik heb erg genoten van de kids en heb een super leuke tijd achter de rug. Verder is op school ook alles helemaal goed gegaan. Ik heb 24 van de 26 ECTS binnen. Ik mis er 2, en die kan ik in september gelukkig nog herkansen. Er is een werkstuk helaas niet goedgekeurd. Ik denk dat dat allemaal wel te doen is gelukkig. Ook kan ik met trots melden dat ik mijn rekenvaardigheidstoets heb gehaald! Dat is de rekentoets van HRO en die is  moeilijker dan de WisCat. Ik mag  nu dus echt op de PABO blijven als mijn resultaten zo blijven :D!

Ik heb nu dus echt vakantie. Stiekem al weer een poosje hoor. Ik ben in begin juli lekker 1,5 week naar Vlieland geweest met mijn vriend en zijn familie. Erg gezellig en het was gelukkig nog lekker weer. We hebben af en toe ook wel stortregen gehad, maar vrijwel nooit overdag. Helaas hebben we daar ook het verlies van Oranje tijdens de finale mogen aanschouwen. Wat had het een feest geweest als we wonnen… Maar goed, de volgende dag ben je daar ook weer overheen. Ik heb ook heeeeel veel zeehonden gezien. Tijdens een zeehondentocht, maar ook gewoon zo op het strand. Dan sta je vijf minuutjes naar het water te staren en dan zie je opeens een zeehondenkop bovenkomen. Echt super gaaf om te zien. De reis terug naar huis duurde gelukkig minder lang dan de heenreis :).

Met mijn moeder, een vriendin van haar en mijn vriend ga ik nog een weekje naar Limburg. Naar Baarlo. Ik heb ook daar erg veel zin in en hoop op mooi weer. Op 27 augustus, als ik net een dag terug ben, mag ik me alweer melden op school. Heb er nu nog geen zin in, maar wie weet komt dat wel weer. Ik ben erg benieuwd naar mijn stage in groep 5 of in groep 6!

Ik hoop jullie weer genoeg te hebben verteld, en ik zie jullie in een volgende blog.

Trackbacks & Pingbacks

Reacties

  1. * jufanita says:

    Ik vind dat je op je blog gewoon moet kunnen plaatsten wat je zelf leuk vindt. Mijn blog heeft ook een ‘juf’naam, maar ik schrijf echt niet alleen over mijn werk. Ik heb daar gelukkig nog niemand over horen klagen hihi…

    | Beantwoorden Geplaatst 7 years, 2 months ago


Geef een reactie

