Juf Romy



Dagritmekaarten

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het maken van dagritmekaarten. Dagritmekaarten van Diddl, om precies te zijn. Diddl heeft zo ontzettend veel beeldmateriaal, dat het vinden van passende plaatjes niet heel lastig is. Toch zit ik nu pas op 4 kaartjes, maar dat komt eerder door de tijd die ik er in heb gestoken tot nu toe, dan het niet vinden van plaatjes. Ik zal jullie alvast een klein voorproefje geven van de 4 kaartjes. Ik ben niet helemaal tevreden over de vormgeving. Eigenlijk wil ik compleet vierkante kaartjes in plaats van rechthoekige, nu zijn het net stempelkaarten. Ook wil ik nog iets meer kleur, maar de kleuren mogen er niet uit springen. Het moet nog steeds in één oogopslag duidelijk zijn wat er gaat gebeuren. Al met al zal het vast wel goed komen en  ben ik benieuwd wanneer het af is. De kaartjes wil ik niet specifiek voor bovenbouw, middenbouw of onderbouw maken. Ik hoop ze te kunnen maken voor de hele basisschool.

Goed, genoeg gebrabbeld. Hierbij vast het voorproefje!

Op- of aanmerkingen zijn altijd welkom!

Trackbacks & Pingbacks

Reacties

  1. * jufanita says:

    Ze zien er leuk uit. Wel een hoop werk. Ken je de kaarten van juf Naomi? Misschien zou je die kunnen aanpassen naar je eigen wensen.

    | Beantwoorden Geplaatst 7 years, 5 months ago
    • * juffrouwromy says:

      Hoi!

      Ik heb ze inderdaad gezien tijdens mijn zoektocht naar Diddl plaatjes. Echter, ik was toen al bezig met het maken van de kaartjes. Ik vind het leuk om te maken, wel veel werk inderdaad. Maar goed, ik denk dat het aanpassen aan mijn eigen wensen ook veel werk in beslag neemt, mijzelf kennende haha.

      Bedankt voor je reactie, groetjes

      Romy

      | Beantwoorden Geplaatst 7 years, 5 months ago
  2. * smile says:

    weet je dat er heel véél dagritmekaarten die veel op die van jou lijken kunt vinden bij jufnaomi.nl en dan moet je even doorklikken.
    Zou heel wat werk schelen. Ze zien er in ieder geval leuk uit. Misschien dat ik alleen de hoofdletters zou weglaten.

    | Beantwoorden Geplaatst 7 years, 5 months ago
    • * juffrouwromy says:

      Hoi!

      Ja, ik zag het toen ik al bezig was en nog wat Diddl plaatjes zocht. Ik vind het erg leuk om ze zelf te maken, ook met net iets andere plaatjes. Maar ik ben het zeker met je eens dat het ontzettend veel werk zou schelen!
      Nu je het zegt over de hoofdletters, begin ik daar inderdaad ook over te twijfelen. Hoewel hoofdletters in principe wel geschikt zijn voor de bovenbouw, maar het blijven enkele woorden en geen zinnen. Goed punt! Ik ga eens kijken wat ik er mee ga doen.

      Bedankt, groetjes

      Romy

      | Beantwoorden Geplaatst 7 years, 5 months ago


Geef een reactie

