Juf Romy



Welkom!

Hoi allemaal,
Hier is ‘ie dan, een nieuwe blog.
In het kort wie ik ben: ik ben Romy, en ik ben student aan de PABO. Als ik daarmee klaar ben, zal ik dus juf worden. Dit lijkt mij een hele leuke toekomst!
In deze blog wil ik bijhouden wat ik meemaak, opdrachten voor school er op zetten, maar vooral ook leuke verhalen neerzetten. De ene keer zal het gaan over wat ik op stage meemaak, de andere keer over wat ik op school meemaak.
Ik hoop op deze manier veel mensen enthousiast te maken over de opleiding :).

Groetjes, Romy

Geef een reactie

