Juf Romy


« Verhuizing | Home | »

Update

Het is alweer lang geleden dat ik heb geblogd. Aan de ene kant wil ik wel bloggen, aan de andere kant heb ik zoiets van: who cares dat ik niet blog? Maar laten we positief blijven en: bloggen!
Meer dan een maand geleden heb ik voor het laatste geblogd. Er is veel gebeurd. De stage loopt lekker en ik doe nu 2 lessen achter elkaar. Mijn mentor van de PABO was erg tevreden. Het einde is alweer in zicht. Dan gaat zo’n half jaartje toch wel snel! De kids zijn helemaal leuk gelukkig. Ze zijn snel geboeid door een verhaal en willen ook echt leren. De meeste kinderen zijn erg makkelijk gelukkig :).
Op de PABO zelf gaat het ook goed. Het tweede blok is van start gegaan, wat betekend dat ik ook al weer wat toetsen achter de rug heb. De uitslagen daarvan heb ik nog niet helaas, dus ik ben benieuwd. Leuk nieuws is wel, dat ik mijn Wiscat en Nedcat heb gehaald. Ben wel erg trots op mezelf!
Ik ben nu erg bezig met het ontwerpen van lesmaterialen (stempelkaartjes enz.). Dat vind ik erg leuk om te doen. Dus wie nog tips/ideeën/verzoekjes heeft: mail ze me zeker!
Dit was het weer even 🙂 Fijne Koninginnedag!
Geef een reactie

